Wednesday, October 23, 2013

Haftasonu Eglencesi, Weekend Fun, 週末の遊び!

Gecen haftasonu, Tokyo`daki en sevdigim park olan Yoyogi Park`a gittim. Hava da guzel oldugu icin frizbi oynayip, bira ve cerez ikilisiyle, cimlerde epey uzanmisim. Bogazici`ndeki cimlerin yerini tutmasa da bi nebze iyiydi. Cok ozledim Bogazici`ni!

I went to Yoyogi Park which is really big and a famous one in Tokyo. You can relax and enjoy yourself at the weekends. I played frisbee with the children, drank beer and ate snack, and lay on the grass.I used to lay on the grass a lot in my university which is called Bogazici Univ, I miss it a lot!

この間代々木公園に行ってすっごく楽しい時間過ごした。
天気も良かったからフリズビをやったりビールを飲んだり芝生でゴロゴロしたりした。

トルコでの大学で芝生いっぱいあったので友達と皆でそこでゆっくりしてた。そりゃはマジ最高だったな!

代々木公園最高じゃないw
Yoyogi Park is one of the most peaceful places in Tokyo!
Tokyo`daki en huzurlu yerlerden biri Yoyogi Park;)

Japon cocuklarina tek kelimeyle bayiliyorum ;)
I am in love with these Japanese children haha;)
日本人の子供って超可愛いよ!^^

知らない子供とフリズビをやってる時w
Frizbi oynayan cocuklara, beni de alin araniza dedim, sagolsunlar kirmadilar;)
These children were playing frisbee and I asked them if i could join them, and they said yes! Yayˆˆ


Bogazici Universitesi <3
My university in Turkey <3
トルコでの大学だ!トルコに旅行する方が居たら是非この大学にも行ってみて下さい!景色は言葉に出来ないぐらい綺麗!特に夜景!

No comments:

Ainu Müzesi Porotokotan, Ainu Museum Porotokotan, アイヌ民族博物館

Öncelikle Ainu insanları hakkında biraz bilgi vereyim.   Japonya'nın kuzeyinde bulunan Hokkaido Adası, Kuril Adaları ve Sakalin'in y...