Wednesday, October 16, 2013

Shizuoka'da Bir Gün, A Day in Shizuoka,静岡での一日

Daha önce 1 yıl Shizuoka'da okumuştum. Japonya'nın Rize'si gibi bi yerdi, yani yeşil çay meşhur, bol dağ, yeşillik vardı, ayrıca Fuji Dağı'da orada :) Japonya'ya döndükten sonra, tekrar gidip, hem anılarımı tazelemek hem de en yakın arkadaşlarımdan biri olan Ryo'yu görmeye gittim :) (Ryo şimdi Boğaziçi Üniversitesi'nde değişim öğrencisi:D)

I studied in Shizuoka for a year and it is a really rural place which is famous for its green tea and mountains. Also Mt Fuji is in Shizuoka! :) After coming back to Japan, I wanted to go to Shizuoka one more time to flood back to my memories of living there for a year. furthermore I visited one of my best friends Ryo. (She is in Turkey now and an exchange student at Boğaziçi University.)

前に静岡県立大学で一年間留学したので日本に戻ってきてからもう一回行きたいなと思って。。。結局行ってきた。

一年間の思い出と友人の涼ちゃんに会うことで本当に嬉しかったっす!(涼ちゃんは今トルコに私の大学に留学しています^^)

Hamburger


Çikolata Fondü
Chocolate Fondue
チョコフォンデュ

ホテルから富士山の景色 ,Otel'den Fuji Dağı Manzarası, Mt Fuji view from the hotel

先生にごちそうしてもらったデザート
Shizuoka'da Türkçe öğrettiğim öğretmenimin ikramı
Treat from my teacher to whom I taught Turkish

Fuji Dağı
Mt Fuji
富士山

電車待ってる時写真撮りたいなと思って^^
Tren beklerken çektiğim foto:)
The photo I took while we were waiting for the train


Ra-men! Bayılıyorum Ra-men'e. Bu blogda da bol bol ra-men resmi görebilirsiniz:)
ラメン大好きすぎて毎日食べたくなるんよ!マジ美味しいっすね。
I am in love with ramen! It is really yummy!


Başka bir çeşit ra-men
Another kind of ra-men
他の種類のラメン


仲良い友達にも会った!皆大好きやで!
Başka arkadaşlarımla da görüştüm. Yanımdaki arkadaş Ery! Filipinli. O da çok yakın arkadaşlarımdan ve yakında Tokyo'ya taşınıyormuş. Aldığım en güzel haberlerden bir tanesi:)
I met some of my friends as well. I love them all :) And Ery chan is one of my besties again. She is from Philippines but she is living in Japan^^

Ryoş ile çektirdiğimiz purikura. Bu blogda daha birçok purikura göreceksiniz :)) Çok seviyorum ve ne zaman biriyle dışarı çıksam mutlaka çektiriyorum.
Purikura çektirmek için, kabin mi desem bilemedim, öyle bir şeyin içine giriyorsunuz, 6 poz fln çektiriyorsunuz, sonra da istediğiniz gibi arkaplan koyup, kalpler gülücükler yazılar fln ekleyerek süslüyorsunuz fotoyu.
I love purikura very much and this is Ryo chan and me! Purikura coming from print club and can be called photo booth where you take 6 or more shots and you can decorate it with hearts, smiling faces or writings. Depends on you :)
プリクラなんて大好き!だからこのブログにもめっちゃいっぱい入れちゃいそう私w
これは涼ちゃんと私の何回目のプリクラだろww

2 comments:

Ben said...

Vaaaaaayyy cok ozledim seni yaaaaaa :(
Tekrar Shizuoka'ya gel! Bekliyorum sana :D
Ve tekrar purikura yaparim :DDDDDD

oz said...

Ryoss sen misin kizz napiyon iyi misin? 元気にしてるかい?連絡しろよ友人に!

Ainu Müzesi Porotokotan, Ainu Museum Porotokotan, アイヌ民族博物館

Öncelikle Ainu insanları hakkında biraz bilgi vereyim.   Japonya'nın kuzeyinde bulunan Hokkaido Adası, Kuril Adaları ve Sakalin'in y...